A aceleradora de contidos dixitais de R e a Amtega lanzan 5 retos tecnolóxicos a emprendedores e empresas
O primeiro dos retos busca conseguir propostas de sistemas para o enriquecemento de contidos deportivos. Trátase de lle tirar partido ás posibilidades dos datos e de internet para conseguir experiencias intensificadas na contorna do deporte na pantalla: xogos, publicidade, sincronización con aplicacións, elección de cámara...
O segundo reto procura aplicacións para Android TV. Dunha banda, na vertente de contidos xerados pola comunidade de usuarios (por exemplo, os vídeos compartidos) e doutra, o gaming, os xogos e as competicións en streaming dende a tele.
Sobre contidos formativos innovadores vai o terceiro reto de startups R DiCo Challenge. A idea é buscar solucións para ser quen de formar aproveitando todas as posibilidades do universo dixital: realidade aumentada, simulación tridimensional, audiovisual, gaming, a televisión conectada...etc.
A Televisión de Galicia patrocina o cuarto reto da aceleradora dixital de R e fala do big data aplicado ao consumo televisivo. No medio audiovisual, os datos, a información, tamén son esenciais. Con este reto búscanse ideas para recoller, ordenar a aproveitar os datos cara un consumo televisivo intelixente que nos permita tomar “decisións informadas”.
O quinto e último é o chamado reto aberto, pensado para os máis innovadores. A única condición que se esixe neste caso é que os proxectos acheguen algo novo no eido dos contidos dixitais (realidade aumentada, ioT aplicada a contidos dixitais, ferramentas de animación...)
Selección de proxectos
Unha vez rematado o período de presentación de propostas, un comité de avaliación seleccionará, nunha primeira fase, 20 candidatos do total de participantes que se presenten, e nunha segunda elixiranse os 5 proxectos definitivos. Os seleccionados recibirán sesións formativas durante varios meses e terán, ademais, á súa disposición, cadanseu mentor e a axuda económica da Amtega para afrontar os gastos cotiáns durante o desenvolvemento dos proxectos.
Ao tempo, os 5 retos seleccionados no programa startups R_DiCo Challenge, que poderán utilizar o espazo startups R habilitado na Cidade da Cultura, traballarán man a man con R e terán acceso á súa infraestrutura e modelo de negocio, recibirán a formación e o acompañamento permanente dos mentores e titores de R e beneficiaranse do uso das instalacións e a visibilidade derivada de camiñar a carón do operador galego durante este tempo.
Os que opten polo reto patrocinado pola TVG contarán, pola súa banda, cun mentor e cos medios e infraestruturas da Televisión de Galicia. Ao final, e tras a mutua aprendizaxe, os elixidos terán en R un potencial primeiro cliente e un trampolín para outras saídas comerciais ao mercado.
Plan DICO Mindset
O programa startups R_DiCo Challenge enmárcase de xeito global nas actuacións do Plan de acción para o impulso aos contidos dixitais en Galicia, DICO Mindset, en concreto no seu eixo prioritarios de actuación E3. Colaboración e competitividade dixital.
Esta colaboración entre a administración autonómica e máis o operador galego forma parte, así mesmo, do protocolo asinado en 2013 entre a Xunta e máis R, xunto con outras 12 empresas tecnolóxicas para potenciar o desenvolvemento dixital da comunidade.
En suma, innovación aberta e colaborativa en Galicia entre os sectores público e privado con emprendedores e empresas, para lle dar saída ao talento innovador de cara á plena dixitalización e desenvolvemento da sociedade galega.
O segundo reto procura aplicacións para Android TV. Dunha banda, na vertente de contidos xerados pola comunidade de usuarios (por exemplo, os vídeos compartidos) e doutra, o gaming, os xogos e as competicións en streaming dende a tele.
Sobre contidos formativos innovadores vai o terceiro reto de startups R DiCo Challenge. A idea é buscar solucións para ser quen de formar aproveitando todas as posibilidades do universo dixital: realidade aumentada, simulación tridimensional, audiovisual, gaming, a televisión conectada...etc.
A Televisión de Galicia patrocina o cuarto reto da aceleradora dixital de R e fala do big data aplicado ao consumo televisivo. No medio audiovisual, os datos, a información, tamén son esenciais. Con este reto búscanse ideas para recoller, ordenar a aproveitar os datos cara un consumo televisivo intelixente que nos permita tomar “decisións informadas”.
O quinto e último é o chamado reto aberto, pensado para os máis innovadores. A única condición que se esixe neste caso é que os proxectos acheguen algo novo no eido dos contidos dixitais (realidade aumentada, ioT aplicada a contidos dixitais, ferramentas de animación...)
Selección de proxectos
Unha vez rematado o período de presentación de propostas, un comité de avaliación seleccionará, nunha primeira fase, 20 candidatos do total de participantes que se presenten, e nunha segunda elixiranse os 5 proxectos definitivos. Os seleccionados recibirán sesións formativas durante varios meses e terán, ademais, á súa disposición, cadanseu mentor e a axuda económica da Amtega para afrontar os gastos cotiáns durante o desenvolvemento dos proxectos.
Ao tempo, os 5 retos seleccionados no programa startups R_DiCo Challenge, que poderán utilizar o espazo startups R habilitado na Cidade da Cultura, traballarán man a man con R e terán acceso á súa infraestrutura e modelo de negocio, recibirán a formación e o acompañamento permanente dos mentores e titores de R e beneficiaranse do uso das instalacións e a visibilidade derivada de camiñar a carón do operador galego durante este tempo.
Os que opten polo reto patrocinado pola TVG contarán, pola súa banda, cun mentor e cos medios e infraestruturas da Televisión de Galicia. Ao final, e tras a mutua aprendizaxe, os elixidos terán en R un potencial primeiro cliente e un trampolín para outras saídas comerciais ao mercado.
Plan DICO Mindset
O programa startups R_DiCo Challenge enmárcase de xeito global nas actuacións do Plan de acción para o impulso aos contidos dixitais en Galicia, DICO Mindset, en concreto no seu eixo prioritarios de actuación E3. Colaboración e competitividade dixital.
Esta colaboración entre a administración autonómica e máis o operador galego forma parte, así mesmo, do protocolo asinado en 2013 entre a Xunta e máis R, xunto con outras 12 empresas tecnolóxicas para potenciar o desenvolvemento dixital da comunidade.
En suma, innovación aberta e colaborativa en Galicia entre os sectores público e privado con emprendedores e empresas, para lle dar saída ao talento innovador de cara á plena dixitalización e desenvolvemento da sociedade galega.
R.