Skip to main content

Unos 150.000 alumnos de Secundaria, Bachillerato, Ciclos Formativos y Educación Especial regresaron a las aulas

El inicio del curso escolar en Secundaria, Bachillerato, Ciclos Formativos y Educación Espacial estuvo marcado por la "normalidad" en la jornada, con la excepción de varios centros que retrasaron su apertura al lunes 21 de septiembre a causa de las obras. Concretamente, en las cuatro provincias, empezaron las clases unos 90.397 estudiantes de Secundaria; 32.191 alumnos de Bachillerato; 1.201 de Educación Especial; 10.294 de enseñanzas artísticas; 348 de enseñanzas deportivas; 31.408 de ciclos ordinarios de Formación Profesional; y 2.487 en programas de calificación profesional inicial (PCPI) y programas de garantía social (PGS).

Así, tanto en la provincia de A Coruña como Lugo, los jóvenes comenzaron el nuevo curso "sin ningún tipo de eventualidad". A pesar de ello, unos 150 niños de un total de más de 500 no asistieron hoy a clase al centro Luís Pimentel (Lugo) y no lo harán hasta que el equipo técnico garantice la seguridad de las obras que se están realizando en el centro, mediante la emisión de un certificado que se prevé para el viernes 18 de septiembre. Medio centenar de personas se concentraron ante el edificio administrativo de la Xunta para protestar por la supresión del profesor de Educación Infantil en el CEIP Ponte de Doiras, en Cervantes (Lugo).

Por otro lado, en Santiago de Compostela, el IES de Sar volverá a la actividad el lunes 21 de septiembre a causa de obras de mejora que se están realizando en el centro y que motivaron la demora "hasta el 21 de septiembre", para "evitar molestias al alumnado". En Pontevedra, se trasladará provisionalmente a los alumnos matriculados en el IES de Ponteareas al IES Val do Tea por "diferencias entre el propietario de la parcela donde están ubicadas las nuevas instalaciones" del centro, por lo que se aplazará el inicio del curso para esos alumnos hasta el lunes 21 de septiembre. El jefe territorial de Educación, César Pérez Ares, lamentó la situación que se está produciendo y aseguró que "es prioritaria la escolarización de los jóvenes", por lo que se optó "por el traslado temporal de centro".

El conselleiro de Educación e Ordenación Universitaria, Jesús Vázquez Abad, destacó la normalidad con la que se ha desarrollado el inicio del curso escolar 2009-2010 en Galicia para más de 154.000 alumnos, que cursan Secundaria, Bachillerato, Ciclos Formativos y Educación en Régimen Especial. Asimismo, Vázquez señaló que este año se han detectado "menos incidencias que el año pasado" por lo que subrayó "la normalidad existente, salvo dos o tres casos contados" que consideró "lógico", teniendo en cuenta que se trata de "1.500 centros, y miles y miles de niños".

Nota de prensa remitida por el Gabinete de Comunicación de la Consellería de Educación e Ordenación Universitaria de la Xunta de Galicia:

O curso escolar arrincou con total normalidade para os alumnos de Secundaria, Formación Profesional e Ensinanzas especiais que volveron ás clases nas catro provincias galegas. Tan só dous centros en Galicia non puideron abrir hoxe as súas portas. En Santiago de Compostela, o IES de Sar volverá a actividade o vindeiro luns, xa que os traballos de mellora que se están a realizar no centro aconsellaron demorar o inicio nas clases ata o día 21 de setembro, co fin de evitar molestias ao alumnado.

Por outra banda, e tal e como xa anunciou a Consellería de Educación e Ordenación Universitaria, os alumnos e alumnas do IES de Ponteareas volverán ás clases o vindeiro luns 21 de setembro, aínda que o farán, de forma provisional, no IES Val do Tea. A Xefatura Territorial de Educación en Pontevedra decidiu tomar esta decisión para evitar prexudicar ao alumnado, despois de non poder ser solucionadas as diferenzas entre o propietario da parcela onde están ubicadas as novas instalacións do centro e o Concello. En todo caso, todo está listo neste novo IES de Ponteareas para que a volta ás aulas se poida realizar con total normalidade.

Tanto na provincia da Coruña como na de Lugo os rapaces e rapazas comezaron o novo curso académico sen ningún tipo de eventualidade, grazas ao esforzo da Consellería e das Xefaturas Territoriais na preparación da volta ás aulas. De feito, ao longo do verán acometéronse obras de mellora en numerosos centros educativos da provincia de Lugo, que na meirande parte están xa rematadas. Deste xeito, este inicio de curso académico 2009/2010 convértese no que menos incidencias rexistrou en anos.

Nas catro provincias comezaron as clases 90.397 estudantes de Secundaria Obrigatoria, 32.191 alumnos e alumnas de Bacharelato. A eles súmanse 1.201 estudantes de Educación Especial, 10.294 de ensinanzas artísticas e 348 de ensinanzas deportivas. Ademais, foron 31.408 os alumnos e alumnas que iniciaron o curso en ciclos ordinarios de Formación Profesional e 2.487 en programas de cualificación profesional inicial (PCPI) e programas de garantía social (PGS).
R.